CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 26, 2010

pagi yang gelap....belom terang terang...


yuhuuuu.... now it's already 2.53 in the morning.... cannot go to sleep yet....huhuhu what to do??? sape suh minom nescafe tadi????? aigoooo....skunk tgk tulisan kat laptop ni rase cam bergerak gerak jer.... kepale aku penin....aduyai... kekekekeke....tadi baru wat blog untuk umah sewa kitorang.... rase cam kelaka lak....sib bek dak dak ni ske.... kalo x ske....mati aku.... so,hopefully da de blog umah ni senang la nk tau hal masing2 biler da x jumper nanti.. huhhuhu sob sob...sedey ni... tinggal sem depan jer dok kat umah ni ngan dorg... taun depan da bawak haluan masing2.... aku takot sangat....takot orang lupe kat aku.... bukan ape....benda da penah jadi kat kite kan... hehehehehe....bkn nk emosi ek... saje jer...pagi2 camni....otak ni mengong sket... sal x cukup tido..

.
betrayal.... benda yang aku paling takot sekali.... it happens to me few times before.... so skunk aku agak berhati-hati sket... heh....malas nak ingat benda yang menyakitkan ati.... org selalu cakap..."let bygone be bygone"... but x semudah tu...ok... kekekeke....nape tetibe aku tulis sumer ni??? da mengong betol aku nih!!!! better stop now.... heheheheh

0 comments:

Post a Comment

LIFE ISN'T ALWAYS FAIR....BUT ITS BEAUTIFUL AS IT IS...

urghh....life is so not fair!!!
how come they always got what they want and i got nothing??
i guess life is just not fair...at least for now...